Pierwsza kampania reklamowa Novatek zakończona sukcesem!

13 października 2011

We wrześniu bieżącego roku firma Novatek Polska zrealizowała swoją pierwszą kampanię informacyjno-reklamową. Promocja spółki odbywała się w Internecie, w mediach o tematyce gospodarczej (wnp.pl, forsal.pl) oraz na portalach branżowych (m.in. e-petrol, e-instalacje.pl, muratordom.pl). Strategię komunikacji opracowała firma STRATEGO, a projekty graficzne przygotowała Agencja Reklamowa MOTIVE. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy IQ Media.

Celem kampanii był wzrost świadomości marki NOVATEK jako profesjonalnego producenta na rynku LPG. Ponadto kampania ukierunkowana była na dostarczenie grupie docelowej rzetelnej i pełnej informacji na temat produktów spółki. Wizerunkowy charakter kampanii zrealizowany został poprzez promocję firmy NOVATEK POLSKA jako profesjonalnego producenta gazu, a nie ,,pośrednika”. Sprzedażowy natomiast, pokazywał konkretne rozwiązanie w postaci instalacji zbiornikowych, przeznaczonych zarówno na rynek B2B jak i dla odbiorców indywidualnych.
Na portalach branżowych, takich jak np. 4budowlani.pl, muratordom.pl, czy rynekbudowlany.pl oprócz reklam banerowych internauci mogli zapoznać się z analizami przypadków prezentującymi rzeczywistych użytkowników przydomowych instalacji zbiornikowych Novatek. Motywacje i doświadczenia obecnych klientów spółki przyciągnęły uwagę tysięcy czytelników portali branżowych.
Również na portalu horeca.pl pojawiły się artykuły prezentujące rozwiązania Novatek w konkretnych przedsiębiorstwach. Z wszystkimi case study wykorzystanymi w kampanii można zapoznać się w CENTRUM POBIERANIA.
Pierwsza kampania informacyjno-reklamowa firmy Novatek cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród internautów, o czym świadczą zarówno statystyki z kampanii, liczba osób które odwiedziły w tym czasie stronę firmową oraz szereg zapytań ofertowych. Podjęte przez spółkę działania marketingowo-reklamowe pozytywnie wpłynęły na wzmocnienie wizerunku firmy oraz umożliwiły nawiązanie szeregu nowych kontaktów biznesowych, dlatego też będą kontynuowane w przyszłości.

 

 

KONTAKT DLA MEDIÓW