Kwietniowa kampania reklamowa Novatek zakończona sukcesem!

7 maja 2012

W kwietniu bieżącego roku firma Novatek Polska zrealizowała kolejną kampanię informacyjno-reklamową. Promocja spółki odbywała się w Internecie, w mediach o tematyce gospodarczej (wnp.pl) oraz na portalach branżowych (e-petrol, instalacjeb2b.pl, muratorplus.pl oraz horeca.pl).

Celem kampanii był dalszy wzrost świadomości marki NOVATEK jako profesjonalnego producenta na rynku LPG. Ponadto kampania ukierunkowana była na dostarczenie grupie docelowej rzetelnej i pełnej informacji na temat instalacji zbiornikowych na gaz płynny przeznaczonych na rynek B2B.
Na portalach branżowych oprócz reklam banerowych internauci mogli zapoznać się z analizą przypadku dotyczącą Hotelu „Uroczysko”, w którym zastąpiono olej opałowy ekologicznym, naturalnym gazem LPG Novatek. Zmiana sposobu ogrzewania obiektu, to wg wstępnych obliczeń oszczędności na poziomie około 120 tys. zł rocznie. Wykorzystany w kampanii case study przyciągnął uwagę tysięcy czytelników portali branżowych. Z jego pełnym opisem można zapoznać się w sekcji Pliki do pobrania (Hotel Uroczysko. Czysty zysk - czyli naturalny LPG vs. olej opałowy).
Kolejna kampania informacyjno-reklamowa firmy Novatek cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród internautów, o czym świadczą zarówno statystyki z kampanii, liczba osób które odwiedziły w tym czasie stronę firmową oraz szereg zapytań ofertowych. Podjęte przez spółkę działania marketingowo-reklamowe po raz kolejny pozytywnie wpłynęły na wzmocnienie wizerunku firmy oraz umożliwiły nawiązanie szeregu nowych kontaktów biznesowych, dlatego też będą kontynuowane w przyszłości.

 

 

KONTAKT DLA MEDIÓW